| Titre : | What can I learn from this interaction ? A qualitative analysis of medical student self-reflection and learning in a standardized patient exercise about disability (2009) |
| Auteurs : | DUGGAN A. ; BRADSHAW Y.S. ; CARROLL S.E. ; RATTIGAN S.H. ; ALTMAN W. ; BOSTON COLLEGE ; TUFTS UNIVERSITY SCHOOL OF MEDICINE BOSTON |
| Type de document : | Article : texte imprimé |
| Dans : | Journal of Health Communication (Vol. 14 n° 8) |
| Article en page(s) : | pp. 797-811 |
| Note générale : | biblio. |
| Langues : | Anglais |
| Catégories : | |
| Mots-clés : | COMMUNICATION ; ANALYSE QUALITATIVE ; FORMATION ; MILIEU ETUDIANT ; PATIENT ; INCAPACITE ; RELATION SOIGNANT-SOIGNE |
| Note de contenu : | SCIENTIFIQUE |
Exemplaires (1)
| Cote | Code-barres | Support | Localisation | Disponibilité |
|---|---|---|---|---|
| RESO J.18 | 03002504 | Bulletin | RESOdoc | Disponible |

