| Titre : | Bridging the digital divide by increasing computer and cancer literacy: community technology centers for head-start parents and families (2009) |
| Auteurs : | SALOVEY P. ; WILLIAMS-PIEHOTA P. ; MOWAD L. ; MORET M. E. ; EDLUND D. ; ANDERSEN J. ; HEALTH, EMOTION, AND BEHAVIOR LABORATORY ; DEPARTMENT OF PSYCHOLOGY ; YALE UNIVERSITY ; NEW ENGLAND OFFICE, CANCER INFORMATION OFFICE ; URBAN POLICY STRATEGY, NEW HEAVEN ; HEALTH, EMOTION, AND BEHAVIOUR LABORATORY, DEPARTMENT OF PSYCHOLOGY |
| Type de document : | Article : texte imprimé |
| Dans : | Journal of Health Communication (Vol. 14 n° 3) |
| Article en page(s) : | pp. 228-245 |
| Langues : | Anglais |
| Catégories : | |
| Mots-clés : | SANTE ; COMMUNICATION ; CANCER ; EDUCATION DU PATIENT ; EDUCATION POUR LA SANTE ; USA ; INFORMATIQUE ; COMPETENCE ; CONNAISSANCE ; PARENT ; FAMILLE ; POPULATION D'ORIGINE HISPANIQUE ; POPULATION D'ORIGINE AFRICAINE |
| Note de contenu : | SCIENTIFIQUE |
Exemplaires (1)
| Cote | Code-barres | Support | Localisation | Disponibilité |
|---|---|---|---|---|
| RESO J.18 | 03002385 | Bulletin | RESOdoc | Disponible |

